
Рівень А (дитина і батьки)
Вашій дитині:
1 - 2,5 (3) роки - на занятті ви працюєте разом з дитиною.
На занятті ви займаєтесь:
- - загальним розвитком тіла дитини через ходіння, повзання, стрибання по різним предметам (подушки, камінці, лавка, стільці, килимки, канат та ін.), блоку вправ на фітболі, контрольованим рухом під музику;
- - розвитком координації рухів через танці, ігри з клавесами (музичні палички), грою з підготовленими предметами (нанизування, одягання резинок тощо);
- - роботою з увагою та її концентрацією через спеціально розроблені ігри;
- - співом пісень для розвитку слуху, сприйняття інтонації, розвитку відчуття часу та завершеності дії та ін.;
- - роботою з голосовим апаратом для підготовки говоріння через імітацію звуків тварин комах та інше;
- - розвитком сенсорики для навички зчитування інформації різними органами чуття;
- - соціалізацією особистості вашої дитини в складний, але захоплюючий світ;
- - 1 раз на тиждень в кінці заняття (15-20 хв.) приділяється увага образотворчим видам мистецтва, а саме їх основним направленням, що потрібні в цьому віці: малювання, ліпка, приклеювання/відривання, робота з папіром.

Рівень В (дитина самостійна)
Вашій дитині:
2,5(3) - 3,5 (4) роки - діти займаються без батьків.
На занятті діти займаються:
- - роботою в команді (Team building), що допоможе дітям швидко знаходити спільну мову з однолітками, виховувати лідерські якості та бути відповідальним членом команди, аналізувати поставлені задачі та отриманий результат та ще багато іншого;
- - вивченням музичних інструментів різних народів світу. Розвиває пам’ять, внутрішній слух, ускладнену координацію рухів;
- - знайомством з Орф-інструментами. Закладаються навички імпровізування, слідкування за диригентом, основи до подальшої оркестрової гри;
- - опануванням соціальних танців. Тілесний вид комунікації, що дозволяє приборкати комплекси, пов'язані з вибором партнера чи партнерки, комунікації в танці та спільної роботи у виконанні рухів. А також виховують відчуття пульсу та часу і музичної структури. Заняття “Рівня В” ще мають назву “Інтеграційні заняття”, оскільки діти є учасниками процесу, направленого на Орф-концепцію інтеграції мистецтва. Інтеграційне заняття можуть включати в себе малювання, ліпку, створення скульптур і ще багато різних форм образотворчого мистецтва, які тісно пов’язані з музикою та педагогічними задачами, що їх ставить перед собою викладач.

Рівень С (Орф-дитина)
Вашій дитині:
4-6 років.
Саме в цьому віці вже яскраво видно багаторічну роботу батьків, викладачів та дітей.
На Рівні С “А-Соль” пропонує такі повноцінні направлення як “Креативний рух та імпровізаційна хореографія”, “Творча майстерня”. Концепція студії полягає в тому, що дитина може відвідувати як всі направлення, так і обирати окремі.
На занятті діти займаються:
До розвитку навичок описаних в Рівні А і В додаються складніші, що відповідають віковим особливостям, а саме:
- - активно працюють в Орф-оркестрі задля розвитку низки якостей таких як, вміння працювати в команді, сольної презентації, розподіляти увагу на диригента, свій інструмент та аналіз оркестрового звучання. Задля усвідомлення музичної форми, як головної об’єднуючої структури. І ще багато іншого);
- - діти Рівня С опановують блок-флейту, як один з фігуруючих інструментів в Орф-підході, що розвиває координацію (аплікатурна гра рук координується з інструментальним диханням), увагу, музичний слух. Також заняття на духових інструментах - це хороша профілактика захворювань органів дихання;
- - вільно користуються навичками імпровізаційного руху для вираження емоцій, звуку, характеру;
- - володіють навичкою читання донотних партитур (система запису ритму та висоти звуку). Навичка, що сприяє легкому навчанню читання;
- - в соціальних танцях, вже здатні усвідомити складні танцювальні коліна, запам'ятати їх та відтворити;
- - володіють достатніми знаннями в сфері музичної оркестрової гри, театральної майстерності, креативного руху, образотворчого мистецтва для участі в театральних Орф-постановках.
впевненою в собі та в своїх силах і з особливою, своєю любов’ю до музики та мистецтва.

Творча майстерня
Будувати, ламати, шматувати, різати, терти, булькати, чавити...все це дитина готова робити без перерви на обід. А що буде, якщо направити її бажання в потрібне русло?
На наших заняттях ваша дитина зможе задовольнити всю свою цікавість, малюючи пальчиками, створюючі всілякі поробки з найрізноманітніших матеріалів. Аплікація, ліпка, орігамі, вироби із тіста, вовни та віску... Що може бути краще для розвитку творчих здібностей, мислення, фантазії та уяви? Для таких арт-занять ми добираємо музичний супровід, який створює особливу гармонійну атмосферу і має терапевтичний вплив на дитину. Подібні заняття можна починати навіть у віці 1 року!

Креативний рух та імпровізаційна хореографія
Ми звикли, що танець - це постановка, де всі одночасно роблять однакові рухи. Це не так! Істинне призначення танцю - розкрити унікальність людини через пізнання індивідуальності власного тіла, навчитись висловлювати стани, почуття та думки. Одним словом - перетворити тіло на красивий та вільний інструмент для вираження свого внутрішнього світу. Що пропонуємо ми на своїх заняттях:
- - Розвиток тіла через проживання образів (природи, тварин, казкових персонажів);
- - Розвиток гнучкості, рухливості, координації, звільнення від психологічних тілесних затисків;
- - Використання елементів гімнастики, пластичної імпровізації;
- - Розвиток відчуття ритму, вміння передавати нюанси різноманітних музичних жанрів;
- - Постановка танцювальних композицій.